Środowiskowy Dom Samopomocy w Białej Rawskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.sdsbialarawska.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Brak informacji o nadmiernych kosztach.
Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Anna Szymańska — mejlowo a.szymanska@sdsbr.pl lub telefonicznie +48 46 815 93 81.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Anna Szymańska pod adresem a.szymanska@sdsbr.pl lub w siedzibie jednostki: ul. Mickiewicza 25, 96-230 Biała Rawska.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostosowanie budynku:
W budynku znajduje się dostosowana toaleta dla osób z niepełnosprawnościami. W budynku, pomieszczenia są oznaczone w zrozumiały sposób.
Dostosowanie wejść do budynków:
Wejście do budynku umożliwia specjalnie do tego celu zamontowana winda.
Dostosowanie korytarzy:
Korytarze są wystarczająco szerokie i znajdują się na równym poziomie.
Dostosowanie schodów:
Schody posiadają poręcze.
Dostosowanie wind:
Winda jest dostępna do użytku przez petentów, posiada przyciski oznaczone w alfabecie braille'a, jest wystarczająco szeroka dla wózka inwalidzkiego oraz posiada alarm bezpieczeństwa.
Dostępność pochylni:
W budynku nie ma pochylni.
Dostępność platform:
W budynku nie ma platform.
Dostępność tyflomap:
W budynku nie ma dostępnych tyflomap.
Dostosowanie parkingów:
Bezpośrednio przed budynkiem znajduje się parking dostępny dla petentów. Nie ma miejsc specjalnie wydzielonych dla osób z niepełnosprawnościami.
Prawo wstępu z psem asystującym:
Pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.
Dostępność tłumacza języka migowego:
Tłumacz migowy nie jest dostępny.
Dostępność informacji głosowych:
W budynku nie ma informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych:
W budynku nie ma dostępnych pętli indukcyjnych.